Genetics Academy live

Genetics Academy is een initiatief van de afdeling Human Genetics Nijmegen, Sanofi Genzyme en MEDonline en heeft als doel de genetische kennis van huisartsen en specialisten te verversen. De eerste cursus “Genetica: de basis” is een basiscursus waar de algemene kennis over klinische genetica kennis wordt behandeld. Deze cursus heeft als doel de genetische kennis […]

Migraine Nurse Educator Program op Hoofdpijn Academie

Er is een nieuwe e-learning gepubliceerd op de VNHC Hoofdpijn Academie, het Migraine Nurse Educator Program. Deze mooie e-learning bestaat uit 5 modules en is geaccrediteerd voor 3 punten voor verpleegkundigen en praktijkondersteuners. Over de Hoofdpijn Academie De VNHC Hoofdpijn Academie is een initiatief van de Vereniging van Nederlandse Hoofdpijncentra (VNHC). Het doel van de […]

Rare Disease Day

Vandaag, 28 februari, is het Rare Disease Day. Deze dag staat in het teken van awareness van zeldzame ziekten. Het thema van dit jaar is ‘Bridging health and social care. MEDonline speelt een rol in een aantal initiatieven met eenzelfde doel. Zo ontwikkelde MEDonline de website voor de Stichting Vacances Neuromusculaires. Deze stichting beheert een […]

De Onco-Academie lanceert de e-learning: ‘Prostaatcarcinoom bij de oudere patiënt’

De Onco-Academie lanceert de e-learning: ‘Prostaatcarcinoom bij de oudere patiënt’. Deze e-learning, geschreven door dr. F.W.P.J. van den Berkmortel, is zeer interessant voor onder andere urologen, internist-oncologen en internist-ouderen geneeskunde. Deze e-learning wordt mede mogelijk gemaakt door Sanofi Genzyme Ga voor meer informatie naar www.onco-academie.nl

NVN brengt website activiteiten onder bij MEDonline

Onlangs heeft de Nederlandse Vereniging voor Neurologie (NVN) ervoor gekozen haar website activiteiten onder te brengen bij MEDonline International. Het gestelde vertrouwen van de NVN bevestigt de leidende positie van MEDonline in e-communicatie in de zorg. De NVN en MEDonline werken al jaren succesvol samen aan verschillende digitale projecten, zoals het ontwikkelen van e-learnings voor Neurologen. […]

Bouw e-health platform en website CCC van start

Op 9 januari was de feestelijke kick-off van de bouw van het e-health platform en de nieuwe website voor het Cancer Care Center in Amsterdam. MEDonline gaat de komende maanden een platform ontwikkelen voor cliënten van het CCC. Op dit platform kunnen cliënten dagelijks inloggen voor gepersonaliseerde begeleiding op het gebied van beweging, voeding, psychosociaal […]

Website van de Nederlandse Vereniging voor Thoraxchirurgie online!

MEDonline heeft weer een mooi project afgerond. De nieuwe website van de Nederlandse Vereniging voor Thoraxchirurgie is per 1 november live gegaan! De Nederlandse Vereniging voor Thoraxchirurgie is de 30e vereniging waarmee MEDonline een samenwerking is aangegaan en dit eerste project heeft geresulteerd in een mooie nieuwe verenigingswebsite! Bekijk de nieuwe website: www.nvtnet.nl Bent u […]

NVIC-learning online

NVIC-Learning is een initiatief van MEDonline, de Nederlandse Vereniging voor Intensive Care (NVIC) en Orion Pharma Benelux. De eerste e-learning,” Maatwerk in analgesie, sedatie, delier management en mobilisatie bij intensive care patiënten”, is geaccrediteerd voor 2 punten. Deze cursus is ontwikkeld in samenwerking met Maastricht UMC+. Het doel van deze e-learning is om u bekend […]

HoofdpijnAcademie gelanceerd!

In samenwerking met de Vereniging van Nederlandse Hoofdpijncentra (VNHC) is de HoofdpijnAcademie ontwikkeld. Het doel van de HoofdpijnAcademie is huisartsen informeren en bijscholen in diagnostiek van de verschillende vormen van hoofdpijn. In de HoofdpijnAcademie worden meerdere e-learnings gepubliceerd op het gebied van hoofdpijn. De eerste e-learning, geschreven door Dr. H.M.E. Bienfait en Dr. W.G.H. Oerlemans is […]

Drukwerk als ondersteuning van e-communicatie

Door de komst van alle digitale media is de oplage van drukwerk sterk verminderd, maar het is nog altijd een belangrijk medium. Drukwerk biedt een goede manier om je te onderscheiden van de concurrentie. Volgens studies openen consumenten 70 tot 80 procent van hun post en ook reclame wordt nog steeds bekeken. Cijfers die online […]